loading...
FarzadFarzin Music| فرزاد فرزین موزیک
تماشاخانه
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

                      
خرید شارژ آنلاین

برنامه ی کنسرت های تور شهرستان ها








آخرین ارسال های انجمن
arshia paidar بازدید : 43 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

 


قطعه ای جدید از فرزاد فرزین بعد از ایام عزاداری منتشر خواهد شد



کنارت حس تنهایی ندارم، به جز تو هیچ دنیایی ندارم

نبین انقدر باتو خوبه حالم، من این احساسو هرجایی ندارم 


arshia paidar بازدید : 45 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

“فرزاد فرزین” خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران، شامگاه هشتم آذرماه در شهر در شهر تورنتو کانادا و با اجرای قطعاتی از مرتضی پاشایی به روی صحنه رفت. در بخشی از کنسرت، قطعه ی “نگران منی” با صدای زنده یاد “مرتضی پاشایی” در سالن محل اجرای برنامه پخش شد و فرزاد فرزین نیز به صورت زنده این قطعه را همراهی کرد که این بخش از اجرا با استقبال گسترده مخاطبین حاضر در سالن روبرو شد.

 

شایان ذکر است که در حاشیه این مراسم، «کریس الکساندر» وزیر شهروندی و مهاجرت کشور «کانادا» لوح سپاس این کشور را به نمایندگی از زنده یاد «مرتضی پاشایی» به مصطفی پاشایی برادر این هنرمند تقدیم کرد که در متن آن آمده است:

بیلا

 

ادامه متن در ادامه مطلب...

arshia paidar بازدید : 48 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (2)

hj

 می‌گفتند قرار است محمد علیزاده جای مرتضی پاشایی در کانادا روی صحنه برود. می‌گفتند صحبت‌های اولیه هم انجام شده. اما ناگهان خبر رسید که فرزاد فرزین در شب کنسرت مرتضی پاشایی در تورنتو روی صحنه خواهد رفت. با او که این روزها در کاناداست تا خود را برای این کنسرت آماده کند، گفت‌وگو کردیم و از او پرسیدیم چرا قرار شد او جای زنده‌یاد پاشایی در کانادا روی صحنه برود.

این گزارش را در ادامه بخوانید...


arshia paidar بازدید : 47 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

46546


ابتدا قرار بود در تاریخ ۷ دسامبر ما در کانادا برنامه ای رو داشته باشیم اما بعد از اتفاق تلخی که افتاد و مرتضی از بین ما رفت و با توجه به اینکه ۲۹ نوامبر در کانادا برنامه داشت و چون می دونستم که خیلی دوست داره در این برنامه حضور داشته باشه، تصمیم گرفتم که من این برنامه رو به یاد مرتضی اجرا کنم. برنامه ی ۲۹ نوامبر یادبودی از مرتضی به همراه اجرایی از قطعات من خواهد بود. مطمئنم روح مرتضی هم در میان ما خواهد بود. ۲۹ نوامبر در سالن John Bassette می‌بینمتون ❤ ️ (پیام ویدئویی برادر مرتضی)

 این ویدئو را در ادامه دانلود کنید...

 

 

arshia paidar بازدید : 52 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

 

به گزارش وبسایت فرزاد فرزین موزیک فرزاد فرزین و گروه شوگ در تاریخ 29novبرابر 8آذر کنسرتی به یاد مرحوم مرتضی پاشایی در تورنتو کانادا برگزار خواهند کرد

اخبار تکمیلی بزودی....

کپی با ذکر منبع

arshia paidar بازدید : 39 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

ادلا

 

یاحا کاشانی :منتظر يه كار حسى خوب با ترانه من كه بسيار دوستش دارم و خيلى روش كار كردم و ملودى فوق العاده زيبا و با صداى برادر خوبم فرزاد و تنظيم بسيار زيباى مهران خليلى عزيز باشيد كه براى يه برنامه خوب كار كرديم.خودمون خيلى دوسش داريم،اميدواريم كه شما عزيزان هم دوست داشته باشيد.تاريخ پخش رو هم اعلام ميكنم. آذرتون به خير و سلامت (عكس پارسال اهواز كنسرت فرزاد)

arshia paidar بازدید : 28 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

یاحا کاشانی:(( لطفا انقد شر و تگ كنيد تا كاملا از دلش دربياد))) ميخواستم سكوت كنم ولى نشد!هركيم دلش خواست ميتونه از حرفام برداشت تملق و . . . . كنه ولى خدايى بالا سرمون هست كه شاهد يه كلمه از حرفام به دور از حقيقت نيست.هيچ جاى دنيا مثا كشور ما انقدر راحت به هنرمندانشون بى احترامى نميكنن كه ما ميكنيم،خيلى راحت بدون اطلاع از موضوعى هرچى كه دلمون ميخواد ميگيم!چند روزى از ناراحتى يكى از بهترين رفيقام خيلى ناراحتم.فرزادى كه تو اين ٧،٨ سال ميشناسمش تو سخت ترين شرايط خم به ابرو نياورده ولى يه بار از اين چند بارى كه اومد ملاقات مرتضى عزيز اونم ساعت ٢شبى كه فرداش مرتضى به رحمت خدا رفت همش بغض داشت و هى ميگفت ((حيف اين بچه،حيف اين بچه)).آيا اين آدم مستحق اينهمه بى احترامى و بى محبتى بود؟؟فرزاد كاراش رو خيلى وقت بود انجام داده كه يه سفر كارى به كانادا داشته باش و همش هم نگران بود كه خدايى نكرده براى مرتضى اتفاقى بيوفته و اون نباشه.اگر قرار باشه وقتى يه عزيزى رو از دست ميديم عزيزان ديگمون رو برنجونيم و دلش رو بشكنيم كه خدا رو خوش نمياد.اين عزيزان هم خانواده دارن كه به كامنت اضافه ميتونه باعث آزرده خاطر شدن و ناراحتيسون بشه.فرزاد جان من از طرف تمام اونايى كه ناخواسته به شما بى احترامى كردن عذرخواهى ميكنم و اميدوار بار اول و آخرى باشى كه اين اتفاق تلخ ميوفته،سعى كنيم هميشه از داشته هامون لذت ببريم تا براى نداشته هامون غصه بخوريم.تو پست بعدى هم درباره يكى ديگه از رفيقام كه دلش خيلى شيكسته صحبت ميكنم.

arshia paidar بازدید : 36 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (2)

سلام به همه عزيزانم

 

 

كه ميدونيد وجودم به وجود شما بسته است ، اميدوارم حالا كه مرتضى رفته و متاسفانه بالاي ١٠٠ هزار نفر بعد فوتش تو صفحه اينستاگرام به طرفدارانش اضافه شدن كه اي كاش اون موقع كه نفس هم ميكشيد هم حضور داشتن ، ياد بگيريم كه هنوز امثال مرتضى ها هستند كه يه روز محبوب شما بودن مثل عليرضا اعصار ،مهدي مقدم... و خيلى از هنرمندان ديگه ياد بگيريم زمانى كه هستن هم ، به همين اندازه پرشور پشتشون باشيم، مثل همه مردم كشورهاي ديگه ،كه من و تمام همكارانمون به عشق شما زنده ايم . دلم گرفته . اگه اجازه بديد يه مدت در خدمتتون نباشم .اما چه برگردم چه نه ، هميشه عاشق همه انسانهايى كه عاشقانه وبه عشقشون زندگي كردم خواهم ماند. فرزاد فرزين (يكي از رفقاتون اگه قابل بدونين)❤️❤️❤️

arshia paidar بازدید : 51 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

 

يكى هست ...

با توجه به اتفاق امروز صبح و درگذشت مرتضى پاشايى عزيز از دوست نازنينم فرزاد فرزين خواهش كردم آخرين صحنه اجراى اين هنرمند محبوب كشورمون رو خالى نگذاره و فرزاد عزيز هم با آغوش باز پذيراى اين اتفاق خوب شد و قرار شد در روز ٢٩ نوامبر فرزاد فرزين قطعاتى از آهنگهاى مرتضى پاشايى رو بر روى استيج جان بست بخونه كه ياد و خاطره مرتضى پاشايى عزيز براى همه ما زنده بشه.
فرزاد فرزين خاطرات خوبى از مرحوم مرتضى پاشايى عزيز در برنامه ماه عسل داره كه با توجه از استعدادى كه از فرزاد نازنين سراغ دارم آنشب هر چند غم بسيار بزرگى در سينه همه ما نهفته است ولى اميدوارم كمتر نبود مرتضى احساس بشه.
دوستان در تلاشند كه برادر مرتضى پاشايى و مدير برنامه ايشان رو هم به سالن دعوت كنند
ذكر اين نكته الزامى است كه با توجه به اعلام برنامه گذار كنسرت آقاى پاشايى كسانى كه به هر دليل قادر به شركت در برنامه فوق نيستند ميتوانند بليط خود را از هر جايى كه خريده اند بازگردانند و مبلغ تيكت خود را استرداد نمايند.
جا داره اينجا از زحمات آقاى زايا سليمان مدير برنامه هاى آقاى فرزاد فرزين تشكر و قدردانى نمايم.

متين عمادى

بنر سایت ما


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از قطعات آلبوم «شخصی» را بیشتر پسندیدید ؟
    مرورگر پیشنهادی ما


    برای استفاده از تمامی امکانات سایت ما مرورگر فایرفاکس رو به شما پیشنهاد میکنیم...

    اینستاگرام فرزاد فرزین

    برای ورود کلیک کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 427
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 1,658
  • بازدید سال : 5,247
  • بازدید کلی : 60,779